Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 6
DNES: 112
TÝDEN: 1657
CELKEM: 361617

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa

HLÁSNÝ PROFIL MEZIHOŘÍ

Hlásný profil Mezihoří

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Stížnost na technicky nekvalitní příjem rozhlasových a televizních programů

3. Pojmenování (název) životní situace

Stížnost na technicky nekvalitní příjem rozhlasových a televizních programů

4. Základní informace k životní situaci

Stížnost se týká technické kvality rozhlasového a televizního vysílání v České republice.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Každá fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání řeší stížnosti občanů dle ustanovení platných zákonů, zejména zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Stížnost podejte ústně (osobně), písemně nebo prostřednictvím telekomunikačního zařízení.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

V případě petice je zákonná lhůta 30 dnů. Jedná-li se o stížnost, oznámení nebo podnět a není-li třeba podnět prošetřovat u jiné organizace, činí lhůta 10 dnů. V případě, že je třeba prošetření u jiné organizace, vystaví úřad do 5 dnů potvrzení o doručení, vlastní vyřízení nesmí trvat déle než 30 dnů. Tuto lhůtu lze překročit jen ve výjimečných případech a se souhlasem statutárního orgánu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. O důvodech musí být uvědoměn stěžovatel.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

  • Pracovníci odborných útvarů Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání

  • Provozovatelé rozhlasového a televizního vysílání

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Na stížnosti uveďte svoji identifikaci, jinak na ni nelze odpovědět.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Stížnost můžete zaslat na e-mailovou adresu: info@rrtv.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.06.2012

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.