Obec Ostroměř
Oficiální stránky obce Ostroměř

Jak žádat o statistické informace dle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě

3. Pojmenování (název) životní situace

Jak žádat o statistické informace dle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě

4. Základní informace k životní situaci

Na statistické informace týkající se resortu Ministerstva zemědělství (dále též "MZe") má právo každý, kdo o ně požádá.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O statistické informace mohou žádat:

  • rozhodovací subjekty (zastupitelské sbory, vláda, orgány státní správy a samosprávy),
  • podnikatelská sféra,
  • vědecké a výzkumné instituce,
  • výchovné a vzdělávací instituce, studenti,
  • nejširší veřejnost.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

  • Statistické informace pochází ze zjišťování prováděných MZe - viz ediční plán na internetových stránkách Ministerstva zemědělství.
  • Jedná se o statistické informace nad rámec statistických informací dostupných na internetových stránkách Ministerstva zemědělství.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Doručte na Ministerstvo zemědělství žádost o informaci elektronicky, poštou či osobně.

8. Na které instituci životní situaci řešit

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na Ministerstvo zemědělství, odbor 3040 - zemědělské statistiky a informací, v úředních hodinách.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny. V písemných žádostech podaných na Ministerstvo zemědělství doporučujeme uvést plnou adresu žadatele za účelem doručení písemností. Žádost musí být srozumitelná, nesmí být formulována příliš obecně.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

  • Vytvořené statistické informace za úplatu ve výši nutných nákladů souvisejících s pořízením kopií a s odesláním vytvořených statistických informací.
  • Další statistické informace na základě smlouvy za cenu stanovenou dohodou.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: info@mze.cz.

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

28. Popis byl naposledy aktualizován

20.03.2003

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Odstávky elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:2
DNES:286
TÝDEN:796
CELKEM:1203944

Hlásný profil Mezihoří

Hlásný profil Mezihoří

Digitální povodňový plán

digitální povodňový plán

Kotlíkové dotace

Kotlíkové dotace

Aktuální stavy toků

12.11.2024 13:10

Aktuální výška:

19 cm

12.11.2024 13:10

Aktuální výška:

21 cm

12.11.2024 13:15

Aktuální výška:

23 cm

Aktuální stavy hladiny v okolí
Lázně Bělohrad normální
Nový Bydžov normální
Rohoznice normální

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

CZECH POINT

czech point

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa